להתקין בבית דק סינטטי ולהציל את יערות הגשם

חברת טימברטק וחברת אזק המאוחדות, מקדישות את מלוא עשייתן להביא להשפעה מתמשכת על העולם כולו בעזרת האצת השימוש בחומרים ממוחזרים הבאים לידי ביטוי במוצרי חוץ ודקים סינטטיים סביבתיים יפיפיים, עמידים וברי קיימה.

לבניית בית עם מאפיינים אקולוגיים יש הטבות רבות כמו עליית ערך הבית, חיסכון בחשבונות ושמירה על בריאות המשפחה.

אנו מחויבים לתת פתרונות באיכות גבוהה ועם תחזוקה נמוכה לכל צורכי הדק שלכם. המוצרים שלנו לא דורשים ליטוש, שימון, איטום והליכים יקרים שיכולים בפוטנציה לשחרר חומרים רעילים אל הסביבה. מוצרי הדק שלנו, בין אם זה דק פולימרי או דק מלח ים  ועוד שואבים השראה מהצבעים הטבעיים שבטבע והדוגמה הגסה המזכירה את העץ האמיתי. כל זה ללא חשש לדהייה, כתמים ונזקי מזג האוויר המזוהים עם דק עץ אמיתי.

לשמור על העולם בלי להתפשר על האיכות

מתקני טימברטק, הסיטו בערך כ-180 מיליון ק”ג של פסולת וגרוטאות ממזבלות בשנת 2020 בעזרת תכנית המיחזור שלהן. זוהי עלייה של בערך 130 מיליון ק”ג בשנת 2019 בלבד.

בכל יום שעובר, יכולות המחזור מתקדמות בזכות מתקני המחזור המתקדמים של טימברטק מאפשרים לאתר, לעבד ולשלוט באיכות של הפוליתילן הממוחזר ובפולימרים נוספים.

בשנת 2019 חברת אזק חשפה את המפעל החדש שלה למיחזור פוליטילנים שהוא חזית הטכנולוגיה היושב על שטח של על 10,000 מ”ר בווילמינגטון אוהיו. המפעל האקולוגי מוקדש כולו להפיכת חומרים ממוחזרים למוצרי חוץ עמידים בעלי חיי מדף ארוכים.

התחלנו לייצר מוצרים שמכילים ברובם חומרים ממוחזרים והשקענו בהרחבת יכולות המחזור שלנו לפולימרים נוספים כמו PVC. כחלק מהמחויבות שלנו להיות אף ירוקים יותר, אנו שואפים לשלב חומרים נוספים שאף יותר קשים למחזור במוצרי הדק שלנו כפי שהתחלנו במכסי הפולימרים בסדרת הדק אזק של טימברטק. עדכון זה במכסה הפולימרי, מאפשר לנו להמשיך ולחדש כשזה נוגע לנושא קיימות.

גם שומרים על הסביבה וגם חוסכים כסף.

כשאנו אומרים שאנו אקולוגים עד הליבה, זוהי בדיוק כוונתנו עד מאה אחוז מהעץ והפלסטיק בליבות הכיסויים המורכבים שלנו בלוחות הדק שאנו מייצרים מגיעים מחומרים ממוחזרים ועד שמונים אחוז מהלוח כולו עשוי מחומרים ממוחזרים.

בגלל שאנו מחויבים לעשות את הדבר הנכון, זה חשוב לנו שהאיכות שהמכסה והליבה לא תיפגענה במהלך התהליך. אותו דבר לגבי לוחות עם כיסוי פולמרי שמיוצר ביותר מ-50 אחוז חומר ממוחזר. אנו לא עוצרים שם בטימברטק אנו מחויבים לעשות מה שנדרש כדי להיות אקולוגים ככל הניתן כמו להשקיע במפעל מחזור מתקדם מסוגו. בכל שלב בתהליך הייצור ומשתמשים בשנית גם בפסולת שאנו מייצרים.

כמו כן, אנו מחפשים במיוחד חומרים קשים למחזור שבאופן מסורתי מגיעים כמעט תמיד לאתרי פסולת.

יש לנו 8 מתקני ייצור ומחזור ברחבי ארה”ב שכולם יחד יושבים על 180 אלף מ”ר של מחויבות למחזור וסביבה.

הופכים זבל לדק איכותי

כמו רב הדברים שאנו עושים, זה מתחיל בטכנולוגיה פורצת דרך. אנו משלבים טכנולוגיות פורצות דרך ששכללנו מאירופה בתחום הקיימות ומחזור בתהליכי הייצור שלנו בשביל יעילות מרבית.

חדשנות זו מאפשרת לנו להפוך פסולת ממוחזרת לחומר גלם שאותו אנו יכולים לעצב אל מוצרי דק יפיפיים למרפסת ולשאר שימושי המוצר.

מפעל המחזור שלנו בוילמינגטון מקדם מערכות התייעלות באנרגיה בחשמל, מים, חימום, קירור ותאורה וכך הופכים את המפעל לאקולוגי אף יותר. בנוסף לכך, מערכת הסינון במעגל הסגור שלנו במתקנים הגדולים של החברה, מאפשרת לנו למחזר ולהשתמש מחדש במאות גלונים של מים בכל יום.

בטימברטק קימות היא חלק חשוב מליבת הערכים שלנו. אנו מאמינים בלעשות את הדבר הנכון.

לקוחות שבחרו בדקים של חברת טימברטק, עזרו להציל יותר משלושה מיליון עצים מאז 2001. בחברה שלנו, הסטנו יותר מ-180 מיליון ק”ג של פסולת שהייתה אמורה להגיע לאתרי הטמנה בשנת 2020. כמו כן, השתמשנו בערך ב-99 אחוז מהפסולת שלנו בשימוש חוזר.

בזכות מערכות סינון במעגל סגור שלנו, מחזרנו מעל כ-97 אחוז מהמים שהמפעלים הגדולים שלנו משתמשים בהם כל שנה.

המפתח הוא להשתמש במשאבים שלנו באופן יעיל על מנת שלדורות הבאים יהיו חיי איכות כמו שיש לנו.

לבחור לוחות מחומר ממחוזר, משמעו שאתה באופן ישיר תורם להצלת היערות ולעתיד בר קיימה.